lunes, 22 de febrero de 2010

IKAROREN AMETSA BETETZEN



A. ULERMENA
1. Ez, hegazkin batekin hegan egin ahal zara.
2.Delta hegoa da abiada handiagoa lortzen duena.
3.Eguraldiaren zain egon behar zarelako.
4.Bai, laugarren egunerako zu bakarrik praktikatu ahal duzu.

B. GAIA ETA LABURPENA
-Gaia: Hegan egiteko modu desberdinak.

-Laburpena: Gizakia hegan egin ahal dezake makinen laguntzaz eta makina ugari daude adibidez hegazkina, parapentea edo delta. Batzuk oso teknika zailak dituzte hegan egiteko baina beste batzuk ez. Beti deboraren zain egon behar zara, zeren eta hegan egiteko denbora espezifiko bat egin beharko du.

C. MOLDATU ESALDIAK
1. Ekipo oso batek 2.000 euro inguru balio ditu, dena den, ekipoa aloka daiteke.

2.Pilotu autonomoa izateko azterketa egin behar dela eta baimena atera, batistek esan diguela.

3.Nahikoa ibilde zailak dira, normalean ez dira denak irizten helmugara.

4. Giro ezin hobea eta solidarioa da parapentearen ingurukoa, beti baitago norbait zurekin joateko.

D. IDAZLANA
Denok ditugu amets asko, batzuk politak beste batzuk alderantziz, ez.
Pasadan astean burura etortzen zait nola hegazkin baten pelikula ikusi eta gero, gauan amets bat eduki nuen, eta honakoa izan zen:
Nik mendi batean nengoen nire lagun batzuekin eta haiek esaten zidan nola joan behar genuen tontorreraino eta gero saltako eman behar genuen airera eta guk hegazkin baten moduz hegan egingo genuke. Nik oso urduri nengoen tontorreraino ailegatzerakoan, baina nire lagun guztiak hegan egiten hasi ziren makina barik, bakarrik bere gorputzaren laguntzarekin, bakarrik bere besoak mugitzen behin eta berriro, ezineskoa zen eszena hori. Nik ausarta naizenez ere hegan egin nahi nuen eta salto bat eman nuen, nire sorpresarako ez nuen jauzi eta hegan egiten nuen besteak berdin. Experientzia oso polita zen nire lagunak eta ni zeru osotik joaten ginen eta oso polita eta berezia zen. Denboratzo bat ondoren erlojua jo gin zuen eta nik klasera joan behar nintzen, nire asmoa amaitu zen...
Nire ustez hegan egitea oso polita da eta gizakiok hori egin ahal bagenu bizitza askoz hobetoago izango zen, zeren eta hegan egitea polita da, erosoa, azkarra...

No hay comentarios:

Publicar un comentario