domingo, 7 de febrero de 2010

BEHARREZKO DEN OHITURA


A. ULERMENA:
1.Gure bizitzari oreka ematen dio.
2.Modu askorekin: yoga egiten, taichi egiten...
3.Nire ustez, erlazaxio teknikak ez dira oso erabilgarriak eta ez ditut gauza horiek egiten, nik nahiago ditut kirolak egitea.
4.Airea ondo hartzea eta gauza lasai eta atseginetan pentsatsea.

B. GAIA ETA LABURPENA:
-Gaia: Erlaxatzeko tekinka desberdinak.
-Laburpena:Erlaxatzeko modu asko daude, adibidez: Yoga, Taichi. Baina hau egiteko arnasketa on bat eduki beharko duzu eta gauza atsegin eta gustokoetan pentsatu beharko duzu ere. Oso ona da gorputzerako eta komenigarria da egitea.

C. MOLDATU ESALDIAK:
1.Erlaxazioa lantzeko teknika ugari daude, esate baterako, pasiboa, muskular progresiboa, bistaratzea, yoga...
2.Erlaxazioak asko laguntzen du antsietate kasuetan, beraz, asko erabiltzen da fobiak edo beldurrak lantzeko.
3.Estresak gaixotu egiten gaitu,ordea, erlaxazioak sendatu
4.Nonahi praktikatu genezake erlaxazioa, jakina horretarako erlaxazio teknikak ezagutu behar dira.


D. IDAZLANA:
Nik normalean ez dut erlaxatzeko teknikak erabiltzen, nire ustez ez dira oso erabilgarriak eta nahiago dut beste gauza egitea hori baino. Baina hipotetiko kasu batean erlaxatzeko egingo banu, izango zen bidai polit batean pentsatsea edo leku atsegin batean.
Adibidez, nik beti Greziako herrialdea gustukoa izan dut, ba orduan, konzentratuko nuke bidaian eta honela erlaxatuko nintzateke Greziako lekuetan pentsatsen. Gustatuko litzaidake bere eskulturak ikustea, bere hondartzak, uharteak, kultura...
Horretan pentsatseko leku lasai batean egon beharko nuke adibidez, logela batean lurrean etzanda koltxoneta bigun batean oso leku aproposa izango zen eta musika pixka bat oso ona izango zen horretarako, adibidez musika klasikoa edo ambienteko musika. Hori da nik egingo nuena erlaxaxio teknika bat beharko banu.

Baina nik egiten dudana erlaxatu nahi dudanean edo konzentratu partidu baterako edozertarako izaten dena da, nire ohera joaten dut eta han musika entzuten naiz, nire gustoko musika eta honela motibatzen naiz eta prest egongo naiz edozer egiteko.

No hay comentarios:

Publicar un comentario