jueves, 7 de enero de 2010

BERRIDAZKETAK

  1. Hirugarren zezena bizirik utzi zutela eta jendearen txaloen artean bere indar eta kemen handiagatik.
  2. Ikerrek aitortu ez bazuen ere, bera izan zela denok ziur gueden.
  3. Datorren astean iragarki bat jarrioko dute egunkari guztietan guk data jakinko dugu.
  4. Zuek larunbat gauean diskotekara joan zineten; gu lehen astero joan ohi ginen diskoteka horretara.
  5. Nik esan nio Patxiri ea zergatik eman zioen hainbeste diru horrelako pertsona bati.
  6. Ez zaizu damutuko gure herrietako paraje zoragarriak ezagutzea.
  7. Talde oso honetan ez du inork hartzen ardurarik ni naiz bakarra.
  8. Ederra eman zioten etsaiak: bakarrik zegoela bi belarrondoko eman.
  9. Ikastetxe honetan eskolak prestatzea eta ikasleekin moldatzea bezain zaila da.
  10. Harriak jazo eta enborrak moz dezake gure Patxi.
  11. ......
  12. Etxe zuri hura da lurrikara bota ez duen etxe bakarra.
  13. Nagusia errespetatu beharko du, hil bukaeran bere soldata jaso nahi badu.
  14. Irtenbide hori aproposa da beste bat ezean.

  15. Patxi Mattinen alabarekin gazteizen bizi da eta lehen ezkondu ziren.
  16. Zuk une hartan bertan ahantz dezazun nahi nuen, baina ezin.
  17. Garbi dago gure ekipoak ez daukala lehen adinako kemenik.
  18. Ate joka aritu zen luzaroan, norbait ote zen itxaropenez.
  19. Pello eta biok Donostian haserretu egin ginen eta harrezkero ez dut berarekin behin ere hitz egin.

No hay comentarios:

Publicar un comentario