martes, 9 de marzo de 2010

UNIBERTSITATEKO FROGA


A. ULERMENA
1.Frankismoa zirkuak debekatu zutelako.
2.Li Xiningek, izan de ezinbestekoa.
3.Jantzi ezberdinak, makillajeak, koreografiak eta argiak ere.
4.Txinako zirkuak akrobazio gehiago dituzte kanadakoa baino.

B. GAIA ETA LABURPENA
-Gaia: Zirkuen kuriositate batzuk.

-Laburpena: Zirkuak historian parte daude eta herri batzuk bere kulturari lotuta dituzte baina epoka batzuetan, herrialde batzuk debekatu zuen zirkuek. Gaur egun zirku ugariak daude eta estilo esberdinetakoak, adibidez Cirque Du Soleil teatro modukoa da eta Txinatarra akrobatikoa da, beste batzuk animalikoak, pailazokoak...


C. MOLDATU ESALDIAK

1.Yongzhonek adierazi du buruaren eta gorputzaren arteko orekak baino ez dela lortzen ezinezko dirudiena.
2. Ez da izar handiriik egongo, teknika guztiekak menperatzen baitituzte guztiek.
3. Estetika da nagusi emanaldian. Indarra eta arriskua, aldiz, ez.
4.Gorputzari gorazarra egin nahi diote saioan. Horretarako, mugimendu dotore bezain ezinezkoak erakuitsiko dituzte.

D. IDAZLANA

Zirkuak edonori gusta dakioke: gizon, emakume, umea, agureari... leku on bat da denbora pasatzeko.
Nik, txikia nintzenean, gogoratzen dut nola Bilbon, zirkua etortzen zen uda guztietan, orain bezala, eta gogo handia nuen zirkuan sartzea espektakulua ikusteko, niri animaliak izugarri gustatzen zitzaizkidalako. Egun batean, nire aita etorri zen nigana eta esan zidan nola sarrerak erosi zituela zirkurako, nik izugarri pozarekin nire aitari besarkada bat eman nion eta nire aita eta biok joan ginen hurrengo egunean zirkura.
Oso ondo pasatu nuen, han pailasoek monologoak eginten zituzten, tontakeriak eta bromak jendeari, gero animalia asko zeuden ere adibidez elefanteak, tigreak, tximinoak, zaldiak... eta animalia guztiak bere gauza bereziak egiten zituzten. Akrobazia asko zeuden eta magia trikuak ere.
Gaur egun, zirkua ez zait txikitan naizenean bezain bat gustatzen, baina oraindik ere atsegin dut zirkua espektakulo oso polita eta ikusgarria delako. Nire ustez, zirkua asko gustatzen zaie ume guztiei animali eta pailasoz beterik dagoelako eta nagusia bihurtzen zarenean beste umore bat nahiago duzu eta humorezko monologoak nahiago dituzu animaliak baino.
Bukatzeko esango dut nola zirkua jende askori irrifarre bat atera diela eta historian zehar mantendu behar da guztiontzat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario