domingo, 11 de octubre de 2009

NIRE AISIALDIA


Niri nire aisialdietan asko guztatzen zait nire lagunekin egotea. Banku batean hitz egiten, paseo bat ematen, edo gozokidenda batean pipak jaten. Asko guztatzen zait ere kirolak egitea. Mota guztietako kirolak guztatzen zaizkit, baina gehienak futbola eta saskibaloia dira. Egun askotan nire lagunak eta ni partiduak antolatzen ditugu eta oso ondo pasatzen dugu.

Asko guztatzen zait ere jatea eta lo egitea, nire aisialdietan guztatzen zait lokuluxkada bat egitea gero ondo egoteko.

Nire familiarekin bidaiak egitea ere atsegin dut, leku asko ezagutzen ditudalako.

Asteburuetan festa ere guztatzen zait, dantzatzeko eta jende berria ezagutzeko, ondo egoten dira jaiak, kontzertuak ikustera ere atsegin dut ondo pasatzeko.

Igandeetan partiduak ikustea guztatzen zait nire aitarekin edo nire lagunekin ere. Batzuetan posturak egiten ditugu talde batek baietz irabaziko duen.

Aisialdietan ez dudana batere atsegin ikastea da, baina egin behar da.

No hay comentarios:

Publicar un comentario